Generalno čišćenje ureda za razliku od redovnog čišćenja ureda ovisi o tome koliko često boravite u prostoru. Generalno čišćenje ureda bi trebali obavljati jedan do tri puta godišnje ili ukoliko se selite iz trenutnog ureda u kojem boravite. Servis za čišćenje može umjesto vas obaviti generalno ili redovno čišćenje ureda.
Usisavanje i brisanje podnih površina svakodnevni je zadatak u nekim uredima, tako da takvo čišćenje spada u redovno čišćenje ureda. Postavlja se pitanje koliko često čistite hladnjak, štednjak, kupaonske pločice, fuge, štekere ili perete uredske prozore i okvire? Ukoliko ta područja ne čištite redovno vrijeme je za generalno čišćenje ureda.
Generalno čišćenje ureda će vaš uredski prostor riješiti sporo nakupljajuće prljavštine, no o tome se morate brinuti nekoliko puta godišnje. Bilo da unajmljujete servis za čišćenje ureda ili čišćenje obavljate sami, pomoći ćemo vam objasniti što generalno čišćenje ureda uključuje i po čemu se razlikuje od redovnog čišćenja ureda.
Što se događa tijekom generalnog čišćenja ureda?
Generalno čišćenje ureda uključuje brigu o svim onim kutovima i pukotinama koje polako, ali sigurno nakupljaju prljavštinu i prašinu tijekom svakodnevnog boravka u prostoru. To su mjesta koja se prljaju previše postupno ili predaleko da zahtijevaju tjednu pozornost. Generalno čišćenje obično uključuje sav posao redovnog čišćenja uz dodatno obraćanje pažnje na
teško dostupna mjesta za čišćenje.
Koji zadaci spadaju u generalno čišćenje ureda?
Kako biste bili sigurni da zapravo izvlačite najviše iz svog iskustva generalnog čišćenja, pobrinite se da se uhvatite u koštac sa svim ili većinom zadataka na ovom popisu:
Uklanjanje naslaga sapuna s kupaonskih i kuhinjskih površina
Ribanje pločica i fuga
Čišćenje područja iza i ispod uređaja
Brisanje prašine i čišćenje podnih ploča
Brisanje prašine s vrhova polica, namještaja i klima uređaja
Potpuno čišćenje i pranje obje strane svih vrata
Pranje prozora i prozorskih okvira
Čišćenje pećnice i ribanje ploče štednjaka
Pranje tepiha
Usisavanje i čišćenje namještaja
Brisanje okvira za slike i drugih sitnica
Čišćenje ogledala od vrha do dna
Čišćenje rasvjetnih tijela
Brisanje prašine i pranje roleta
Čišćenje fronti ormara
Usisavanje i pranje svih podova, uključujući unutrašnjost ormara
Neki će servisi za čišćenje obaviti dodatne zadatke tijekom generalnog čišćenja ureda, poput pranja perivih zidova, ukoliko to zatražite. Imajte na umu da će to vjerojatno uključivati dodatnu cijenu čišćenja.
Razlika između redovnog i generalnog čišćenja ureda?
Redovno čišćenje ureda sastoji se od svih zadataka koje biste trebali redovito obavljati kako bi vaš ured odisao svježinom te bio dobro organiziran. Na primjer, odlaganje stvari, brisanje prolivenih mrlja te održavanje reda pomoći će da vaš ured bude spreman između redovnog i generalnog čišćenja.
Ako još uvijek niste sigurni koliko često biste trebali čistiti ured, nastojte da to činite otprilike jednom tjedno. Imajte na umu da morate svaki tjedan izdvojiti jedan dan za čišćenje u trajanju od nekoliko sati ovisno o veličini prostora i zaprljanosti.
Koji su redovni zadaci čišćenja ureda?
Redovno čišćenje ureda uključuje zadatke koje obavljaju djelatnici servisa za čišćenje tijekom svakog posjeta ili zadatke koje ćete vi obavljati. Iako će se detalji razlikovati ovisno o servisu za čišćenje, profesionalno redovno čišćenje obično uključuje većinu ili sve sljedeće:
Metenje ili usisavanje i brisanje svih podnih površina
Čišćenje i dezinfekcija kupaonskih i kuhinjskih površina, uključujući uređaje, sudoper i unutrašnjost mikrovalne pećnice
Brisanje prašine sa radnih površina
Dezinfekcija kvaka
Iznošenje smeća te mijenjanje vrećica za smeće
Odaberite generalno čišćenje ako:
Ste se upravo uselili u novi poslovni prostor
Planirate prodati ili iznajmiti poslovni prostor
Ukoliko je prošlo puno vremena od zadnjeg generalnog čišćenja ili isto niste nikada napravili
Učestalost generalnog čišćenja ureda
U idealnom slučaju, većina ljudi bi trebala uslugu generalnog čišćenja obavljati dva ili tri puta godišnje.
Našim klijentima preporučujemo generalno čišćenje ureda najmanje dva puta godišnje. Ova učestalost osigurava da su podovi, prozori, stolarija, hladnjak, štednjak, kupaonske pločice itd. održavani i da je vaš ured čist bez plijesni i bakterija.
Većina servisa za čišćenje pristat će na redovno i generalno čišćenje ureda ovisno o vašim potrebama i budžetu kojim raspolažete. Dok odlučujete koji je servis za čišćenje pravi za vas, dobro bi bilo raspitati se kakvu bi učestalost čišćenja preporučili za vaš uredski prostor.
Čišćenje u slučaju iznajmljivanje nekretnine
Ako imate nekretninu za dugoročni najam, napravite generalno čišćenje između najmoprimaca. Ukoliko imate najmoprimaca koji boravi u vašem prostoru nekoliko godina, ponuda za plaćanje generalnog čišćenja svake godine je gesta dobre volje i može vam uštedjeti vrijeme kada se najmoprimac odluči iseliti iz vašeg poslovnog prostora.